ABAP Debug Eğitimi Kurs Detayları SEVİYE Başlangıç süre 1,5 saat x 3 tür Canlı & Online Aşağıdaki Formdan Ön Kayıt Yapabilirsiniz Kurs İçeriği Bu Eğitim Kimler İçin? SAP modül danışmanlığı yapan ve yapma hedefi olan kişiler Teknik konulardan uzak duran ama debug yapmayı öğrenmek isteyen danışmanlar “Kod bana karışık geliyor” diyenler ABAP’çıya ihtiyaç kalmadan kendi başına debug yapmak isteyenler Yeni başlayan ve canlı sistemde hata çözme becerisi kazanmak isteyenler Eğitim İçeriği 🟢 1. Oturum: ABAP’a Giriş ve Temel Bilgiler ABAP nedir? SAP içindeki yeri ve önemi SE80, SE38, SE11, SE93, SE91, SE37 gibi ekranları tanıma /H kodu ile debug başlatma Breakpoint çeşitleri Basit kod yapısını ve ekranları okuma Internal table içeren örnek LOOP – IF – SELECT içinde debug Variable izleme, F5/F6/F7 farkları Watchpoints kullanımı Uygulamalı örneklerle anlatım 🔵 2. Oturum: Debug Süreci ve Uygulamalı İnceleme Function Module debug (SE37) BAPI debug User Exit / BADI debug tekniği Background Job debug tekniği RFC çağrısı debug (SM59 + SE37) Watchpoint ile koşula göre durdurma SM37 debug HATA MESAJI DEBUGLAMA SE91 Eğitim Sonunda Neler Kazanacaksınız? Korkmadan ABAP ekranlarını açabileceksiniz Kod yapısını temel seviyede okuyabileceksiniz SAP danışmanı olarak debug yapabilecek özgüvene sahip olacaksınız Teknik ekiple daha güçlü iletişim kurabileceksiniz Debug ekranını temel düzeyde nasıl kullanırsınız? Hata mesajları ve dump ekranları nasıl okunur? Bir işlem adım adım nasıl izlenir? “Bu hata neden oldu?” sorusuna kendiniz nasıl yanıt verirsiniz? Kayıt ve Bilgi 📧 info@promentor.com.tr📱 [0505 929 1684]📌 Katılım için sınırlı kontenjan bulunuyor. Ön kayıt yaptırmayı unutmayın! Neler var? 4.5 Saat Canlı&Online Kurs Uygulama Ödev ve Alıştırma Gereksinimler Kendi bilgisayarınızdan uygulama yapabileceğiniz bir sistem olması ders dışında uygulama yapmanız için faydalı olacaktır. Kod Bilmeden SAP Abap Debug Eğitimi Ön Kayıt FormuBu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.Adı Soyadı *AdSoyadE-posta *Telefon NumarasıSAP Deneyim Yılınız0-33-77-1010+Sorularınız varsa iletinOnay kutusu *6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında verilerimin işlenmesini onaylıyorum. *KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI AYDINLATMA METNİ 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Promentor Eğitim ve Danışmanlık Meral Atay firması (“PROMENTOR” veya “Şirket”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecek ve aktarılabilecektir. 1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı Kimlik ve iletişim bilgileriniz, konum bilgileriniz, çerez kayıtlarınız, alışveriş alışkanlıklarınız, dijital iz bilginiz; sipariş alınması, ürün ve hizmetlerin sunulması, ürün ve hizmetlerin geliştirmesi, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi, kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası, şirket içi segmentasyon, profilleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, kişiye özel teklifler sunulması, müşteri memnuniyeti çalışmalarının yürütülmesi ve kişiselleştirilmiş ticari elektronik iletiler gönderilebilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. 2. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı Kişisel verileriniz, Kanun’a uygun olarak talep edilmesi halinde resmi kurum ve kuruluşlar ile amaçla bağlantılı olarak açılan İş Ortaklarımıza, tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlara ve özel kişilere, KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri aktarımı şartları çerçevesinde aktarılabilmektedir. Kişisel verilerin işlenme amacı ile verilerin aktarım amacı paralellik göstermektedir. Ayrıca, müşteri bilgileri, sunucuları yurt dışında olan iş ortaklarının oluşturduğu bilgisayar programları aracılığıyla yurt dışına aktarılmaktadır. 3. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi Kişisel verileriniz www.promentor.com.tr adresinden ve/veya mobil uygulamadan doldurduğunuz form vasıtasıyla kısmen otomatik olan yöntemle toplanmaktadır. Kişisel verileriniz, profilleme işlemine ve yurt dışına aktarıma ilişkin verdiğiniz açık rızanız uyarınca Kanun’un 5. maddesindeki açık rıza şartına uygun olarak işlenmektedir. 4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz: • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, • Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, • Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, • Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, • Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme, • Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme. Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, www.promentor.com.tr’den ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Ayrıca info@promentor.com.tr adresine iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir. AÇIK RIZA METNİ Promentor Aydınlatma Metni’nde detaylı olarak açıklandığı üzere kimlik, iletişim, konum, çerez kayıtları ve dijital iz verilerimin; sipariş alınması, ürün ve hizmetlerin sunulması Onay kutusu *Mesafeli Satış Koşullarını Kabul Ediyorum *İşbu sözleşme 27 Kasım 2014 tarih ve 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği internet üzerinden gerçekleştiren satışlar için sözleşme yapılması zorunluluğuna istinaden düzenlenmiş olup, maddeler halinde aşağıdaki gibidir. MADDE 1 – KONU İşbu sözleşmenin konusu, SATICI‘nın, ALICI‘ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun-Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır. MADDE 2.1 – SATICI BİLGİLERİ Unvan: PROMENTOR EĞİTİM VE DANIŞMANLIK MERAL ATAY (Bundan sonra PROMENTOR olarak anılacaktır) Adres: Meydankavağı Mah. 1605/1 Sk. No: 2/8 Muratpaşa/Antalya E-posta: info@promentor.com.tr MADDE 2.2 – ALICI BİLGİLERİ Müşteri olarak www.promentor.com.tr sitesinden ödeme yapan kişi, ödeme yaparken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır. MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU HİZMET BİLGİLERİ Hizmetin türü, satış bedeli ve ödeme şekli satın alma sürecinin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır. MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER 4.1 – ALICI, Madde 3′te belirtilen sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 4.2 – Sözleşme konusu hizmet, ALICI’nın aldığı hizmet türüne göre ya yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile ALICI‘nın ödeme sırasında kayıt ettiği e-posta adresine açıklanan süre içinde gönderilir. 4.3 – Sözleşme konusu hizmet, ALICI‘nın ödeme sırasında kayıt ettiği e-posta adresinden kaynaklanan sorunlar nedeni ile teslim edilememesinden PROMENTOR sorumlu tutulamaz. 4.4 – Sözleşme konusu hizmetin teslimatı için işbu sözleşmenin kabul edildiğine dair onayın www.promentor.com.tr internet sitesinde verilmesi ve bedelinin ALICI‘nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, PROMENTOR ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. 4.5- PROMENTOR mücbir sebepler nedeni ile sözleşme konusu hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI‘ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesi hakkını kullanabilir. ALICI‘nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. MADDE 5 – CAYMA HAKKI ALICI, sözleşme konusu hizmeti satın aldığı tarihten itibaren on dört gün içinde cayma hakkına sahiptir. Ancak hizmetin ifasının on dört günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, ALICI ancak ifanın başlayacağı ana kadar cayma hakkını kullanabilecektir. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI‘nın onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde ALICI cayma hakkını kullanamaz. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde PROMENTOR’a e-posta ile bildirimde bulunulması şarttır. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden on gün içinde ürün bedeli ALICI‘ya iade edilir. İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile PROMENTOR’un yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin sonuçlanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. Gönder